Поширені питання
Наявність товарів і терміни обробки замовлень.
Наш інтернет-магазин співпрацює з десятками виробників України. Завдяки цьому у нас широкий асортимент товарів високої якості та за доступними цінами. Але з-за цього виникають деякі труднощі з оновленням інформації про наявність товарів. Ми не можемо дати однозначну відповідь щодо наявності, так як товари, представлені на сайті, мають властивість закінчуватися. Деякі моделі відшиваються заново, деякі з іншої тканини, деякі в зміненому дизайні. Пошиття залежить не стільки від нас, скільки від виробників даного товару. Ми не можемо дати гарантію, що в кожному цеху будуть в наявності замовлені нашими клієнтами товари. Тому після замовлення клієнта ми виявляємо наявність зазначеного розміру і кольору моделей; відповідь за наявності займає деякий час, так як виробники мають різний режим роботи. Якщо в замовленні клієнта кілька товарів, потрібно дізнатися наявність у декількох товаровиробників.
Моделі, які продані або не шиються з-за зміни сезонів, ми прибираємо з сайту. Але 100 % відстежити за всіма виробниками не представляється можливим, так як це залежить від багатьох факторів, на які ми не можемо вплинути. Тому існує таке поняття "обробка замовлення", яка займає 2-5 днів. Але існують такі ситуації, коли деяких з позицій замовлення клієнту потрібно почекати з-за особливостей роботи швейних цехів.
Мы стараемся внимательно и уважительно относиться к каждому нашему клиенту и в полной мере удовлетворять его запросы и пожелания. Мы делаем все возможное, чтобы общение с нами доставляло клиенту только положительные эмоции и купленный у нас товар радовал клиента своей долговечностью, качеством, дизайном и стилем. Так же и мы ожидаем, что клиенты нашего магазина будут относиться к нам уважительно и с пониманием, ведь они получают качественный, стильный и модный товар по наиболее низким ценам от лучших производителей Украины. Ми очікуємо, що клієнти будуть при замовленні враховувати наші терміни обробки замовлення і з розумінням ставитися до нюансів по наявності товарів на сайті. Будемо раді плідній співпраці, любимо і цінуємо кожного нашого клієнта.exclusive-moda.com.ua
Як здійснюється повернення товару.
Повернення товару здійснюється тільки внаслідок заводського браку.
Возврат возможен только в день получения заказа. При получении клиентом заказа в отделении почты, клиент должен сразу же осмотреть товар на соответствие и наличие брака. Если такое обнаружится, то нужно сразу по телефону связаться с нами и сообщить о проблеме. Если проблему решить не удастся, то клиент отправляет заказ в тот же день обратно, обязательно согласовав с нами условия возврата. Товары, отправленные не в день получения не принимаются. Без согласования с нами всех деталей возврата товар назад не принимается.
Товар, проданный по оптовой цене, обмену и возврату не подлежит.
При оформленні замовлення Ви даєте свою згоду на наші умови співпраці.
Як зробити і оформити замовлення.
Для недосвідчених користувачів інтернету на сторінці товару вказуєте свій номер телефону і натискаєте "Передзвоніть мені" або "Купити в 1 клік" і ми отримаємо Ваше замовлення і Вам зателефонуємо.
Для досвідчених і впевнених користувачів замовлення оформляється з допомогою корзини.
1. Вибираємо вподобаний товар, вибираємо розмір і колір і натискаємо кнопку "Купити".
2. Вибираємо спосіб оплати: передоплата 100% на карту Приват Банку. В даний час по накладеного платежу працюємо не з усіма групами товарів.
3. Вибираємо спосіб доставки кур'єрськими службами або Укрпоштою. Тарифами і термінами доставки поцікавтеся у вантажоперевізника, якого Ви вибираєте. Усю відповідальність за доставку і збереження вантажу несе компанія ― перевізник. Якщо сумніваєтеся який із способів доставки найбільш зручний для Вас ― зв'яжіться з нами і ми допоможемо.
4. Заповнюємо поля Ф. В. О., телефон, e-mail.
5. Вказуємо адресу доставки ( для кур'єрських служб ― місто та номер складу, для Укрпошти ― повну поштову адресу з індексом).
6. Додаткові побажання до замовлення Ви можете залишити коментарі до замовлення.
7. Нажимаем "Оформить заказ". Если что-то не получилось нажимаем кнопку "Перезвоните мне" либо "Купить в 1 клик" и мы получим Ваш заказ. Либо связываемся с нами по телефону.
После оформления заказа на указанный вами e-mail прийдет подтверждение заказа со ссылкой на заказ на сайте, где можно посмотреть статус заказа в правом верхнем углу. После приема заказа наш менеджер свяжется с Вами по телефону. Обработка заказов от 1 до 5 рабочих дней. Если, заказанный Вами товар, нужно отправить срочно или в сжатые сроки, Вы нам звоните сами. Уважаемые клиенты, если Вы не оставляете адрес своей электронной почты, то мы не сможем отправить Вам письмо, поэтому звоните пожалуйста, чтобы узнать информацию о своем заказе. Если Вы сделали заказ и не отвечаете на звонки нашего менеджера, наши СМС и электронные письма, перезвоните нам сами. Если Вы хотите написать плохой отзыв, перезвоните нам, мы постараемся помочь Вам в вашем вопросе.
Работаем только по предоплате, благодарим за понимание. Для предоплаты Вам будет отправлена SMS с реквизитами на мобильный телефон.
Замовлення оформляються з допомогою корзини в зв'язку з великим асортиментом та уникнення помилок.
Відправка товару після підтвердження товару в наявності (наш менеджер Вам передзвонить) і передоплати замовлення (факт оплати підтвердіть будь ласка SMS або по телефону менеджеру). Після відправки замовлення Вам буде відправлений номер товарно-транспортної накладної протягом одного робочого дня.
Будемо раді співпраці з Вами. Інтернет-магазин ексклюзивного одягу http://exclusive-moda.com.ua/
В яких випадках не здійснюється повернення.
Інтернет-магазин не несе відповідальність у випадках:
1. Проблем, пов'язаних з відправленням і отриманням посилок:
-якщо посилка не одержана з-за неправильно вказаної Вами адреси, телефону, Ф. В. О. ( при оформленні замовлення уважно заповнюйте всі дані);
-якщо Ви не забрали посилку вчасно і вона була відправлена поштовим відділенням назад (як тільки Ви дізналися про прибуття посилки, відразу ж заберіть її, відповідальність за доставку вантажів несе обрана Вами компанія-перевізник).
2. Проблем, пов'язаних з незадоволеністю розмірами, матеріалами і кольором продукції:
-якщо розмір не підійшов-за неправильно виміряних Вами параметрів (будь ласка виміряйте свої параметри і порівняйте з таблицею розмірів, тому що якщо ви звикли носити, наприклад, європейський розмір S, ця конкретна модель може виявитися маломерной і S вам вже не підійде );
-если модель или ее размер не подошли из-за того, что параметры или особенности модели не были уточнены Вами при заказе ( внимательно оформляйте заказ, указав желаемый цвет и нужный размер, мы всегда рады ответить на Ваши вопросы и помочь с подбором размеров);
-если Вам не нравится ткань или материал ( внимательно читайте описание модели, в нем указано из какой ткани или материала она сделана ).
3. Проблем, связанных с субъективными впечатлениями заказчика:
- если Вам не нравится, как пахнет товар, Вы ожидали большего, на модели на фото вещь смотрится иначе;
-якщо Вам здається, що відтінок товару не відповідає відтінку на фото ( просимо врахувати, що колір на фото залежить від індивідуальних налаштувань кожного монітора).
Пожалуйста, обратите внимание, что производители используют все возможные способы для демонстрации своего товара в наиболее выгодном свете - используется специальное освещение для фотосъемки, вещи отглажены и красиво драпированы. Поэтому полученный товар может несколько отличаться, например, по яркости цвета (быть в большей или в меньшей степени ярким, чем на фотографии), фактуре (разные ткани одного и того же цвета, но разной фактуры смотрятся по-разному).
Обязательно учитывайте эти особенности при заказе товаров, так как возврат у нас существует только по причине заводского брака!
Пам'ятайте, що при оформленні замовлення Ви даєте свою згоду на наші умови співпраці!