Продавець Exclusive розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2538 відгуків
Кошик
+380 (96) 364-64-03
+380 (99) 364-64-03
+380 (96) 364-64-03

Поширені питання

  • Наявність товарів і терміни обробки замовлень.

    Наш інтернет-магазин співпрацює з десятками виробників України. Завдяки цьому у нас широкий асортимент товарів високої якості та за доступними цінами. Але з-за цього виникають деякі труднощі з оновленням інформації про наявність товарів. Ми не можемо дати однозначну відповідь щодо наявності, так як товари, представлені на сайті, мають властивість закінчуватися. Деякі моделі відшиваються заново, деякі з іншої тканини, деякі в зміненому дизайні. Пошиття залежить не стільки від нас, скільки від виробників даного товару. Ми не можемо дати гарантію, що в кожному цеху будуть в наявності замовлені нашими клієнтами товари. Тому після замовлення клієнта ми виявляємо наявність зазначеного розміру і кольору моделей; відповідь за наявності займає деякий час, так як виробники мають різний режим роботи. Якщо в замовленні клієнта кілька товарів, потрібно дізнатися наявність у декількох товаровиробників.

    Моделі, які продані або не шиються з-за зміни сезонів, ми прибираємо з сайту. Але 100 % відстежити за всіма виробниками не представляється можливим, так як це залежить від багатьох факторів, на які ми не можемо вплинути. Тому існує таке поняття "обробка замовлення", яка займає 2-5 днів. Але існують такі ситуації, коли деяких з позицій замовлення клієнту потрібно почекати з-за особливостей роботи швейних цехів.

           Мы стараемся внимательно и уважительно относиться к каждому нашему клиенту и в полной мере удовлетворять его запросы и пожелания. Мы делаем все возможное, чтобы общение с нами доставляло клиенту только положительные эмоции и купленный у нас товар радовал клиента своей долговечностью, качеством, дизайном и стилем. Так же и мы ожидаем, что клиенты нашего магазина будут относиться к нам уважительно и с пониманием, ведь они получают качественный, стильный и модный товар по наиболее низким ценам от лучших производителей Украины. Ми очікуємо, що клієнти будуть при замовленні враховувати наші терміни обробки замовлення і з розумінням ставитися до нюансів по наявності товарів на сайті. Будемо раді плідній співпраці, любимо і цінуємо кожного нашого клієнта.exclusive-moda.com.ua

  • Як здійснюється повернення товару.

    Повернення товару здійснюється тільки внаслідок заводського браку.

    Возврат возможен только в день получения заказа. При получении клиентом заказа в отделении почты, клиент должен сразу же осмотреть товар на соответствие и наличие брака. Если такое обнаружится, то нужно сразу по телефону связаться с нами и сообщить о проблеме. Если проблему решить не удастся, то клиент отправляет заказ в тот же день обратно, обязательно согласовав с нами условия возврата. Товары, отправленные не в день получения не принимаются. Без согласования с нами всех деталей возврата товар назад не принимается.

    Товар, проданный по оптовой цене, обмену и возврату не подлежит.

    При оформленні замовлення Ви даєте свою згоду на наші умови співпраці.

  • Як зробити і оформити замовлення.

    Для недосвідчених користувачів інтернету на сторінці товару вказуєте свій номер телефону і натискаєте "Передзвоніть мені" або "Купити в 1 клік" і ми отримаємо Ваше замовлення і Вам зателефонуємо.

    Для досвідчених і впевнених користувачів замовлення оформляється з допомогою корзини.

    1. Вибираємо вподобаний товар, вибираємо розмір і колір і натискаємо кнопку "Купити".

    2. Вибираємо спосіб оплати: передоплата 100% на карту Приват Банку. В даний час по накладеного платежу працюємо не з усіма групами товарів.

    3. Вибираємо спосіб доставки кур'єрськими службами або Укрпоштою. Тарифами і термінами доставки поцікавтеся у вантажоперевізника, якого Ви вибираєте. Усю відповідальність за доставку і збереження вантажу несе компанія ― перевізник. Якщо сумніваєтеся який із способів доставки найбільш зручний для Вас ― зв'яжіться з нами і ми допоможемо.

    4. Заповнюємо поля Ф. В. О., телефон, e-mail.

    5. Вказуємо адресу доставки ( для кур'єрських служб ― місто та номер складу, для Укрпошти ― повну поштову адресу з індексом).

    6. Додаткові побажання до замовлення Ви можете залишити коментарі до замовлення.

    7. Нажимаем "Оформить заказ". Если что-то не получилось нажимаем кнопку "Перезвоните мне" либо "Купить в 1 клик" и мы получим Ваш заказ. Либо связываемся с нами по телефону.

    После оформления заказа на указанный вами e-mail прийдет подтверждение заказа со ссылкой на заказ на сайте, где можно посмотреть статус заказа в правом верхнем углу. После приема заказа наш менеджер свяжется с Вами по телефону. Обработка заказов от 1 до 5 рабочих дней. Если, заказанный Вами товар, нужно отправить срочно или в сжатые сроки, Вы нам звоните сами. Уважаемые клиенты, если Вы не оставляете адрес своей электронной почты, то мы не сможем отправить Вам письмо, поэтому звоните пожалуйста, чтобы узнать информацию о своем заказе. Если Вы сделали заказ и не отвечаете на звонки нашего менеджера, наши СМС и электронные письма, перезвоните нам сами. Если Вы хотите написать плохой отзыв, перезвоните нам, мы постараемся помочь Вам в вашем вопросе.

    Работаем только по предоплате, благодарим за понимание. Для предоплаты Вам будет отправлена SMS с реквизитами на мобильный телефон.

    Замовлення оформляються з допомогою корзини в зв'язку з великим асортиментом та уникнення помилок.

    Відправка товару після підтвердження товару в наявності (наш менеджер Вам передзвонить) і передоплати замовлення (факт оплати підтвердіть будь ласка SMS або по телефону менеджеру). Після відправки замовлення Вам буде відправлений номер товарно-транспортної накладної протягом одного робочого дня.

    Будемо раді співпраці з Вами. Інтернет-магазин ексклюзивного одягу http://exclusive-moda.com.ua/

  • В яких випадках не здійснюється повернення.

    Інтернет-магазин не несе відповідальність у випадках:

    1. Проблем, пов'язаних з відправленням і отриманням посилок:

    -якщо посилка не одержана з-за неправильно вказаної Вами адреси, телефону, Ф. В. О. ( при оформленні замовлення уважно заповнюйте всі дані);

    -якщо Ви не забрали посилку вчасно і вона була відправлена поштовим відділенням назад (як тільки Ви дізналися про прибуття посилки, відразу ж заберіть її, відповідальність за доставку вантажів несе обрана Вами компанія-перевізник).

    2. Проблем, пов'язаних з незадоволеністю розмірами, матеріалами і кольором продукції:

    -якщо розмір не підійшов-за неправильно виміряних Вами параметрів (будь ласка виміряйте свої параметри і порівняйте з таблицею розмірів, тому що якщо ви звикли носити, наприклад, європейський розмір S, ця конкретна модель може виявитися маломерной і S вам вже не підійде );

    -если модель или ее размер не подошли из-за того, что параметры или особенности модели не были уточнены Вами при заказе ( внимательно оформляйте заказ, указав желаемый цвет и нужный размер, мы всегда рады ответить на Ваши вопросы и помочь с подбором размеров);

    -если Вам не нравится ткань или материал ( внимательно читайте описание модели, в нем указано из какой ткани или материала она сделана ).

    3. Проблем, связанных с субъективными впечатлениями заказчика:

    - если Вам не нравится, как пахнет товар, Вы ожидали большего, на модели на фото вещь смотрится иначе;

    -якщо Вам здається, що відтінок товару не відповідає відтінку на фото ( просимо врахувати, що колір на фото залежить від індивідуальних налаштувань кожного монітора).

    Пожалуйста, обратите внимание, что производители используют все возможные способы для демонстрации своего товара в наиболее выгодном свете - используется специальное освещение для фотосъемки, вещи отглажены и красиво драпированы. Поэтому полученный товар может несколько отличаться, например, по яркости цвета (быть в большей или в меньшей степени ярким, чем на фотографии), фактуре (разные ткани одного и того же цвета, но разной фактуры смотрятся по-разному).

    Обязательно учитывайте эти особенности при заказе товаров, так как возврат у нас существует только по причине заводского брака!

    Пам'ятайте, що при оформленні замовлення Ви даєте свою згоду на наші умови співпраці!

     

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner