Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення товару належної якості можливе тільки при наявності браку. Проданий товар за оптовими цінами, розпродажний або товар зі знижкою не підлягає поверненню. При одержанні клієнтом замовлення у відділенні пошти, клієнт повинен відразу ж оглянути товар на відповідність та наявність браку. Якщо таке виявиться, то потрібно відразу по телефону зв'язатися з нами і повідомити про проблему. Якщо проблему вирішити не вдасться, то клієнт відправляє замовлення в той же день назад, обов'язково погодивши з нами умови повернення. Без узгодження з нами всіх деталей повернення товар назад не приймається. Товари без етикеток та упаковки, що мають ознаки носіння або інших дій з товаром, плями, шерсть тварин, запахи духів, поту, миючих засобів та інші, не приймаються. Якщо ми отримуємо повернений товар без етикетки, оригінальної упаковки, з неприродним для нового товару запахом та іншими вищезгаданими ознаками взаємодії з товаром, то ми його не обмінюємо, гроші не повертаємо, а відправляємо назад клієнтові за рахунок клієнта.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.